De ce atata delir in jurul mortii lui Amy Winehouse?

    0
    398

    Tocmai citeam pe Mediafax ca vanzarea albumelor lui Amy Winehouse au crescut de 37 de ori, Back to Black ajungand pe prima pozitie iTunes in 16 tari. Ca tot vorbim de Mediafax, sambata si duminica, dupa anuntarea mortii lui Winehouse, cea mai cunoscuta agentie de stiri din Romania a bombardat media cu articol dupa articol despre cantareata, venind cu prea putina informatie valoroasa dar incercand sa vanda (cu disperare, mi s-a parut) stirea. Azi, vestea legata de aparitia primelor fotografii cu trupul britanicei a facut implozie. Nu inteleg fenomenul, desi probabil a fost studiat si rastudiat de antropologi/studenti la jurnalism/barfitori etc; nu pot sa nu fiu uimita. De ce sa produci o inflatie ieftina de stiri pentru audienta, publicul nu penalizeaza pe termen lung abordarea? De ce sa devii subit interesat in muzica unei cantarete moarte si sa-i cumperi albumul? Inteleg ca moartea vinde si vrem s-o consumam facil sub forma de stire, dar n-ar strica daca am exersa autocontrolul cateodata. Mai ales cand vine vorba de institutii.

    LASĂ UN COMENTARIU

    Please enter your comment!
    Please enter your name here